Lauritsalan Tassurinteen koirapuiston facebook-ryhmä

18.9.2022

Tervetuloa asukasyhdistyksen facebookissa hallinnoiman Lauritsalan Tassurinteen koirapuiston ryhmäsivulle! Sivulla tiedotetaan koirapuiston asioista ja käydään yhteistä keskustelua rakentavassa hengessä yhdessä kehittäen. Keskusteluja voidaan käydä tarvittaessa myös englannin kielellä. Ryhmässä on syksyllä 2022 tehty kysely Tassurinteen koirapuiston tilajaosta. Kyselyn tarkoituksena oli kartoittaa käyttäjien toiveita koirapuistoalueen jakamisesta niin, että mahdollisimman moni kokee koirapuistossa käymisen turvalliseksi ja mielekkääksi. Toistaiseksi aitauksen molemmat puolet ovat kaikenkokoisten yhteiskäytössä. Keväällä 2024 tehdään kysely koskien koirapuiston käyttöä ja sen toimivuutta sekä houkutteleeko se ylipäätään kävijöitä? Osallistu ja vaikuta!

Koirapuistoryhmä on suljettu, mutta mukaan on helppo liittyä joko tykkäämällä asukasyhdistyksen facebook-sivusta (jolloin pitäisi kutsu ryhmään tulla automaattisesti) tai klikkaamalla suoraan Lauritsalan Tassurinteen koirapuisto. Ryhmän jäseniltä edellytämme riittävän selkeää nähtävissä olevaa henkilökuvaa  ja/tai pääsyä profiiliin, jossa oma nimi esillä kokonaan.

Lauritsalan alueen asukasyhdistyksen uudet kotisivut julkaistiin 17.8.2022. Otamme edelleen mielellämme vastaan palautetta kokemuksista sivustolla käynnistä. Tällä hetkellä asukasyhdistys ylläpitää kotisivuja, facebook-sivua ja facebookin  ryhmäsivua "Lauritsalan Tassurinteen koirapuisto".