Lauritsalan asukasyhdistys ry:n kevätkokous 17.4.2023

18.4.2023

Lauritsalan asukasyhdistys ry:n (ent. Lauritsalan alueen asukasyhdistys ry) kevätkokous pidettiin maanantaina 17.4.2023 klo 17:30 Lauritsala-talon kahviossa, osoitteessa Hallituskatu 20.

Sääntömääräisten kevätkokousasioiden lisäksi kokouksessa valittiin yhdistykselle puheenjohtaja, hallitus ja toiminnantarkastajat sekä päätettiin vuoden 2023 toimintasuunnitelmasta, talousarviosta ja jäsenmaksun suuruudesta.

Tilaisuuden alkupuheenvuoron piti Sirkka Kaksonen Lauritsala-seurasta kertoen kesäksi 2024 suunnitteilla olevasta draamakierroksesta. Kevätkokouksen puheenjohtajana toimi Lauritsalan alueraadin puheenjohtajanakin tunnettu Anne-Maija Laukas. Paikalla oli 11 henkilöä, joista asukasyhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin jo toiselle kaudelle yksimielisesti Marja Strid. Hallituksen jäseniksi valittiin Riitta Heiska, Kimmo Kilpiä, Lea Kuisma-Hirvonen, Kaisa Puroharju-Lehtinen ja Sikketiina Rönty sekä varajäseniksi Veijo Hirvonen ja Ulla Koskenranta. Toiminnantarkastajana jatkaa Olli Kuivalainen ja varalla on Ilkka Kuivalainen.